2011. július 19., kedd

A kezdet:)

nos, mivel rengeteg időm van, úgy döntöttem hogy indítok egy "smink blogot" nem tudom lesz e közönség, de legalább 1 helyen lesznek a dolgaim :D már ezért is megéri:D
tegnap találtam egy nagyon szép hajpántot H&M-ben:D ami megihletett:)
ehhez készítettem sminket:

Mivel nem találtam hasonló színt mint amilyen a hajpánté ezért ebből a 3 színből próbáltam összehozni valami hasonlót:)
a 4-es aranyszínű párost alsó szemkontúrnak használtam, valamint az 5ös (szemhéjtus) felé
már nem emlékszem hogy melyik szempillaspirálom használtam, de végül is lényegtelen:)


H&M-es szájfény, pozitív véleménnyel vagyok róla
English Rose szín:) nagyon tetszik, és elég tartós is:)

1 megjegyzés:

  1. Szia most találtam rá erre a blogra eddig nagyon tetszik remélem hogy én is találok amit fel tudok használni. Puszi

    VálaszTörlés