2012. július 4., szerda

Neon+Csipke _ Zöld ombre köröm

Most pár hétig nincs fényképezőm, úgyhogy telós képeim vannak csak, de azért megosztom veletek, a színeket csak nagyjából adják vissza a képek, de a lényeg látható.

A múltkori zöld ombre körmöm mutatnám meg elsőként:


És akkor a mostani Neon sárga+fekete csipke kombinációról pár kép (fényviszonyok sem a legjobbak, első kép kb tükrözi a valódi színét, többinél nem az igazi) :







Magamnak először csináltam ilyen csipkés körmöt, tesómon már egyszer kísérleteztem, kicsit beleakad ebbe-abba, én nem vagyok hozzászokva ahhoz, hogy nem egyenletes és sima a körmöm felülete, már a csillámos lakkok érdességével sem vagyok soha kibékülve (nem is szeretem a csillámos lakkokat ) úgyhogy még hozzá kell szokni ehhez. elég tartósnak és masszívnak tűnik, szerintem pár napig még ki fogja bírni, jobban mintha csak sima lakk lenne rajt.

Ti próbálkoztatok már csipkés díszítéssel? Nem lett túl durva hogy neon is meg csipkés is?

Ja utóirat: twitteren tudtok követni, sminkes-körmös posztok + személyes posztok, van itt minden:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése