2012. augusztus 18., szombat

Napi smink + körmök + újdonságok

Szülinapi sminknek egy tőlem idegen, fehér-lila átmenetes sminket készítettem. Sajnos most terméklistát nem tudok írni, sok mindent használtam. De úgy nagyjából azért tudom vázolni: 120-as palettából valami közép lilát, egy régi fehér szemhéjpúdert (már a márkája is lekopott) essence lila gél tust, illetve Rimmel Max bold curves szempillaspirált. Íme a végeredmény:







Legújabb zsákmány:


A Pac-man-es moleskine határidőnapló, Ezt tesómtól <3 kaptam szülinapomra :)
Taft hővédő, szeretek kísérletezni, és eddig jónak tűnik. Egyenlőre pozitív róla a véleményem.
H&M-es kéztörlő, isteni illata van nem hagyhattam ott.:D
És A Moyra lakk, le volt árazva 390-re és pont ilyen színűt kerestem egy jó ideje. Bevetésen:

Igaz ez vakus kép, élőben talán kicsit sötétebb.:) De nagyon tetszik.

Nagynénémtől Dóritól kaptam sok-sok Avonos terméket, imádom mindet :) Avon- Pastel Pink körömlakkról kép bevetésen szintén vakus kép:


Nektek mi a kedvenc hővédőtök? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése