2011. november 12., szombat

mai zsákmányállat kevesebb mint 1000 forintból!

Mindig megérzem ha érdemes bemenni a Rossmann-ba...:D
Viccesen hangzik de tényleg így van... hétfő van ami azt jelenti, hogy 8órám van úgy hogy közben 0-ra megyek szóval elvileg 14:15kor végzek, de néha utolsó óráról elengedik fél csoportot és ma pont az én felemet engedték el... és hát mivel a buszom indulásáig mág volt idő, úgygondoltam elnézek rossannba...:D ÉS MILYEN JÓL TETTEM imádom az akciókat ( de hát ugye ki nem) és hatalmas lovely akció van a Győriben ...:D
nos őket sikerült beszereznem

Lovely díszítő körömlakk:  104 Ft
Catrice körömlakk  399 Ft
(abban az akciós (talán kifutó termékek, vagy csak a szezonváltás miatti akciós termékek) dobozban találtam, de imádom ezt a színt... főleg így az ősz-téli körömlakk hangulatomba pont beleillik <3
Lovely kollagén tartalmú szempilla hosszító-dúsító spirál: 449 Ft !!!
imádom az akciókat.
Őt is korábbról ismerem, tesómnak volt ilyenje és mindig elkértem tőle, nagyon jó, majd csinálok róla is tesztet

lovely körömdíszítő lakk:

Catrice ultimate nail lacquer - 350 Hip Queens Wear Blue Jeans!

1 rétegben:

2 rétegben:
2 rétegben átlátszó fedőlakkal:

Amúgy világoskék mikrocsillámok vannak benn, de ez képekről nem nagyon látszik, sőt fedőlakk után egyáltalán nem látszik, 1 illetve 2 rétegben használva, illetve az üvegjét nézve látszódik. de nem is baj, imádom a színét, állagát remélem 2-3 napot ki is bír...:D bár a catrice lakkjaim szokták bírni a strapát:D

kis saját értékelés:
lovely körömdíszítő lakk 10/7  (ami 104 Ft-ért több mint zseniális:D)
lovely szempillaspirál 10/ 9 (zseniális, hosszít, dúsít, igaz több rétegben de akkor is nagyon látványos, majd megmutatom nektek:D )
cartice körömlakk 10/8 ( ez csak a szín-állag ízlésvilágomba passzolás alapján, tartósság nincsbent mert ma kezdem tesztelni, ja és azért se 10-es mert a catrice ecsetjeit nem nagyon szeretem:D de ez más csak kifogás)

A tanulság az, hogy lehet nagyon jó dolgokat nagyon olcsón beszerezni, csak gyakran kell látogatni a drogériákat, mert mindig találni akciót. Én magam is diák vagyok, nincs túl sok pénzem , viszont a sminkcuccokat mindig is okosan vásároltam, és már van egy rakat <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése