2011. november 7., hétfő

Megújult a kedvenc szemhéjtusom :(

Sajnos.... igen sajnos megújult...és ez azért baj mert az eddigi ecsetes helyett most ilyen filces vége lett... én pedig kb 4-5 év alatt eléggé megszerettem a sima ecsetes kiszerelést, és úgy meg már nem is lehet kapni, DE SZERENCSÉRE én mindig meghagyom az utolsó 2 elhasznált sminkcuccom legyen szó szempillaspirálról, vagy épp jelen esetben szemhéjtusról. kimosom a kifogyott tus ecsetjét átrakom az megújult tustartóba és voálá...:D (szempilla spirált ha kifogy csak akkor tartok meg ha nagyon jól bevált a keféje.)
ilyen volt - ilyen lett

ja és akkor tesztelés sminkben(igen ezt az új filces ecset segítségével kreáltam...)
(nembírom megszokni : [ )

Ja és elfelejtettem leírni, bár látni:
Miss Sporty folyékony szemhéjtusról van szó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése