2012. május 28., hétfő

Kék, zebra mintás

Nagynéném olyan aranyos volt, mondta h mikor meglátta a boltban/katalógusban (erre már nem emlékszem) ezt a színt azonnal tudta h ez Antunak KELL mert olyan élénk vad de szép és wááá.:D úgyhogy kaptam tőle egy körömlakkot: Avon Blue Escape 

imádom a színét, nagyon eltalálta a Dóri  <3, enyhén csillogós (nemszeretem a csillogós körömlakkokat) de ez még pont annyira enyhe h belefér és imádom, tartós, 2réteg kell belőle + Catrice glamourama sötétkék majdnem fekete körömlakkját használtam a zebra mintához (ez szinte az egyetlen körömlakkom ami nem nyomdakörömlakk de használható annak) és essence nyomdáját, és nyomdamintáját használtam
Avon-Blue Espace:
forrás: http://www.stephscloset.com/blog/images/photos/large-6131.jpg

Catrice Glamourama:

Bocsi hogy nem fényképeztem le a sajátjaim, csak holnap vizsgázom és mivel megint  kb háromnegyed órát aludtam az éjjel 5 perces megszakításokkal az éjjel ezért gyorsan összeszedtem a képeket és a végeredményt ami már saját megmutatom:



Drága nővérkémnek annyira tetszett, hogy neki is megcsináltam, arról nem tudom van-e képem majd utánanézek később




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése