2011. október 15., szombat

I love lovely & H&M-es csokis arcmaszk

Rossmann-ban jártam és nem hittem a szememnek cracking lakk 380-ért?! lovely márkájú, mostanában én nagyon szeretem, nem tudom mennyire tartós, mivel 2naponta másmilyen a körmöm, de azt a 2 napot bírja rendesen, szóval megláttam ezt és mondom még ha nem is jó, akkor is ennyit megér kipróbálni. de én egyből beleszerettem, zseniális! szép a színe, és tuti hogy beszerzek a többi árnyalatból is.

Én nagyon sokáig nem tudtam eldönteni, hogy ez a repedezős körömlakk tetszik-e vagy sem. Egyfelől nagyon újnak, és divatosnak gondoltam, viszont néha nekem a lepattogzott körömlakk jutott róla eszembe. Viszont ez most megváltozott amint megvettem az első Cracking lakkom. Zseniális. Nem azt mondom, hogy ezentúl mindig ilyen lesz, de  néha ha olyan a hangulatom, ezek után bátran fogom használni.

A csokis maszkról nem csináltam használatkor képet meg előtte utána összehasonlítást sem, de nagyon jó véleménnyel vagyok róla. Miután felkentem egyből beoltottak drága anyámék, hogy olyan vagyok mint egy bantunéger:D
Viszont miután eltávolítottam az arcomról a kakaós maszkot; annyira puha és szép lett a bőröm, hogy egyből beleszerettem ebbe is, ja és az illata is isteni. Viszont tapasztaltam, hogy a tasakban elég sok a krém (ami egyáltalán nem baj, csak a tasakos kiszerelés nem praktikus), így nekem az első lépésem az volt, hogy egy üveg tégelybe belenyomkodtam, és megcímkéztem(elég csúnyán :$). És végül kb csak a felét használtam el.
És végül lovely Cracking Magic képek a körmömről ( alatta majdnem fehér, rózsaszín lakk van, ja és egy átlátszó fedőlakk az egészen:) // mind3 lovely márka

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése