2011. október 27., csütörtök

Új szeremlek (körömlakkok)

Mivel nem tudok elmenni egy Rossmann vagy DM előtt anélkül, hogy ne kelljen bemennem, és megnéznem a "felhozatalt", akciókat, ezért mikor tesóm könyveit visszavittem könyvtárba, véletlenül bementem Rossmannba visszafelé... (TÉNYLEG szükséges volt bemennem kivételesen, mert elfogyott a körömlakklemosóm:D )
és akkor megláttam az NYC akciókat <3
az utolsó darab piros körömlakkot levadásztam( mivel a hasonló színű lovely körömlakkom nagyon megfogyatkozott, és mert ősszel gyakran használok piros körömlakkot), és egy természetesebb világos színt amire szintén rá vagyok kattanva, 500Ft/db-ért vettem őket, nagyon megéri.
Azt írják hogy akár 7 napig tartós, kíváncsi leszek:D ma kezdtem a tesztelést a pirossal, de szerelmes vagyok a színébe, egyenlőre nagyon meg vagyok vele elégedve:D
Ők azok:
NYC - Carrie'd Away 165 & NYC - Chelsea Cherry 131

A tartósságára nagyon kíváncsi vagyok (majd csinálok képeket pár nap múlva is:) )
Viszont amin nagyon meglepődtem hogy 1 rétegben szinte tökéletesen fed.
Nagyon kevés körömlakkom van ami 1 rétegben ilyen minőségű.
1réteg:

2 rétegben:
Bocsi, hogy mikor a képek készültek még elég rondának tűnik a festés, utána kijavítottam ám szépre, a körömágyamnál lemostam a festéket rendesen..:)

2 megjegyzés:

  1. Nekem még nincs NYC-os körömlakkom, de most én is láttam 479 Ft-ért árulják. Ki is néztem egyet, csak eddig még nem volt ilyen márkájú körömlakkom, de mindenki jó véleménnyel van róla. :) Amúgy jól néz ki mindkettő, amit vettél. :)

    VálaszTörlés
  2. mindenképp csapj le egyre (vagy többre:D) nagyon megéri, nekem most ez a két kedvencem <3,
    szerintem is jól néznek ki, meg körmön is. én csak ajánlani tudom a saját tapasztalatom miatt.:D

    VálaszTörlés