2011. október 27., csütörtök

Szürke csillámos köröm

Dm-ben jártam a minap, és találtam 2féle s-he körömlakkot leértékelve, nagyon szép színe volt mindegyiknek 400 forintért meg pláne hogy nem hagyom ott őket... most csak az egyikről tudok képet mutatni, mivel a másikra egyből lecsapott nővérem és elvitte magával Pestre:D:D viszont amit most használtam, az annyira megtetszett, hogy másnap visszamentem és vettem belőle még egyet, hátha nem lesz belőle később.
Őket használtam:
Mikor kipróbáltam, még a gyűrűsujjamon meghagytam a  halloweenes denevéres mintát, de pár nap múlva lemostam, és a többihez festettem, itt még csak 1 rétegben látható a körmömön a csillámos (a szürke szintén 1 réteg mindig)
itt pedig már 2 réteg csillámossal(kicsit megkopva):
ja és igen, aggaszóan rövidek most a körmeim...=(
de mindegyik letört:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése